Halaman

Jumaat, 7 September 2012

Surat Sahabat Seperjuangan buat Diriku



Assalamualaikum.

Wahai Sahabatku,

         Andai PERJUANGAN ini perjuangan yang benar maka pertahankan ia. Andai Perjuangan ini lemah maka bangkitkan semangat sahabat yang lain untuk membela perjuangan ini. Sekiranya aku terjatuh sehinggakan aku terleka dengan realiti sebenar maka sedarkan aku. Seandainya perjuangan ini dapat memberikan aku gelaran syuhada' maka syahidkan aku dalam perjuangan ini walau tanpa kehebatan atau kemasyhuran tapi aku mahu pejuang yang akan datang lebih hebat dan mantap dariku.



         Afiq, sememangnya hati ini seketul daging. Daging yang boleh berubah jika diubah. Maafkan aku jika apa yang aku buat selama ini ada kesilapan dan kekurangan. Aku keliru dengan diri aku.

         Andai ini takdirku aku terima. Doakan aku berubah menjadi pemimpin yang dapat memberikan contoh yang terbaik kepada generasi yang akan datang. Aku mohon darimu mendoakan diriku berjaya dunia dan akhirat. Sahabat merupakan nadi semangat aku untuk berjuang kembali. Sesungguhnya aku menyesal tidak dapat menyumbangkan sebaiknya dalam jemaah Islam ini. Aku kecewa dengan diriku.

        Aku doakan kita berdua akan kekal bersama sehingga ke titis darah terakhirku. Aku bertekad untuk bebaskan Malaysia dari Jajahan "U**O."

8.45 am
khamis
23/9/2010
MUKTAMAR SANAWI BALKIS KALI KE-3

"PERTINGKATKAN KUALITI JEMAAH,
PERKASAKAN TARBIAH DAN DAKWAH"



Badan Dakwah Maahad Muhammadi Lelaki



Muktamar Tahunan Balkis



Barisan Ahli Majlis Tertinggi BALKIS 2010



Antara Barisan Exco Lajnah Balkis



Antara Perwakilan Muktamar Sanawi Balkis kali ke-3


p/s : Teringatkan sahabat seperjuangan di Maahad Muhammadi Lelaki (MML), semoga antum kekal memperjuangkan Islam hingga ke akhir hayat. Ana sayang antum semua. Kita jumpa di Syurga. INSYAALLAH!!!

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...